Voorbereiding - Reisverslag uit Cuzco, Peru van j bogaers - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Cuzco, Peru van j bogaers - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: http://vimeo.com/99767127

Blijf op de hoogte en volg j

14 November 2014 | Peru, Cuzco

Ik merk dat ik door het reizen bijzondere mensen tegen kom. Steeds weer anders.

Thuis kun je mediteren, en reis in je in je zelf. Maar wat je op deze bijzondere plekken tegen komt, is toch niet te voorspellen. Dit keer ga ik op bezoek bij: http://www.aynikuq.org/en/index.html
Tempel de la Media Luna...

Het vliegtuig is geregeld en het reizen begint nu in zicht te komen. In deze reis staat er niets vast. Ik ga met een mooi intentie op reis en ben benieuwd wat er allemaal op mijn pad zal komen.

Als er ruimte is zal ik jullie zeker berichten over de mooie gebeurtenissen. Ik vlieg via Madrid, Lima en als bestemming Cusco.

  • 14 November 2014 - 07:38

    Marielle Rossel:

    Hoi Jos,
    Ik zat me net van de week af te vragen wanneer je ook al weer zou gaan. Ik wens je heel veel wijsheid, plezier en vele, vele mooie contacten. Geniet, Peru en zeker ook Cusco is geweldig!! Doe de groeten aan de Apu's daar voor mij :-)
    Liefs, Mariëlle

  • 14 November 2014 - 08:18

    Marlon:

    goedemorgen Jos,
    wat fijn dat je me toch meeneemt op reis.
    wens je heel veel mooie herinneringen toe.
    maar nu eerst vanmorgen nog fijn warm waterdansen.
    geniet intens met volle teugen.

    liefs
    marlon

  • 14 November 2014 - 08:38

    Willy:

    Hey Joshi,

    Grote bewondering voor je dat je gaat, want het zal niet alleen een reis worden om mooie dingen te zien en de cultuur op te snuiven. Voor jou zit er een flinke staart aan deze reis. Ik wens je alle goeds en verheug me nu al op je verhalen!

    Dikke, dikke knuf!
    Wil

  • 14 November 2014 - 09:05

    Peter:

    Ha die Jos,

    Leuk om een bericht van je te ontvangen. Ik wens je een heel fijne reis toe.
    En ik laat me graag verrassen door je ontmoetingen.

    liefs,
    Peter

  • 15 November 2014 - 01:31

    Monique Van Gestel:

    Hoi Jos,

    Een hele fijne reis gewenst van ons, en we hopen dat je op deze deze reis de juiste antwoorden en wijsheden zult vinden

    Liefs, Monique, Ferd en kinderen

  • 15 November 2014 - 11:14

    Rima Maalcke:

    Lieve Jos,

    Fijn dat ook ik op de lijst sta; ben érg benieuwd naar al je ervaringen. Ik wens je een prachtige reis toe; met mooie indrukken en latere herinneringen aan dit groot avontuur.
    Veel liefs!

    Rima.

  • 17 November 2014 - 15:08

    Marga & Marcel:

    We gaan jou volgen Jos! Heel veel plezier en tot later, M&M

  • 29 November 2014 - 20:09

    Joka:

    Jos, dat heb je heel mooi gezegd: Thuis kun je mediteren, en reis in je in je zelf. Maar wat je op deze bijzondere plekken tegen komt, is toch niet te voorspellen. Ik wens je een leerzame reis! Shalom, joka

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

j

Dit keer ga ik mijzelf afstemmen op de natuur. De APU (bergen) hebben geroepen. Om de goede frequentie te zoeken ga ik op bezoek bij een sound-healer, die daarnaast nog veel meer kan. Hij woont op een oude inka-site met terassen waar planten worden gekweekt. Verder laat ik het gebeuren ;-). Het lijkt me fijn om werkelijk bij de mensen thuis op gezoek te gaan. Om hiervoor de ruimte te hebben, is er alle ruimte in het programma gemaakt.

Actief sinds 19 Feb. 2012
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 16060

Voorgaande reizen:

15 Februari 2016 - 17 Maart 2016

ma-na-pa en pa-na-ma

19 November 2014 - 14 December 2014

Op bezoek in een magisch land.

12 April 2012 - 09 Juli 2012

Een verre reis

Landen bezocht: