De koffer is gepakt - Reisverslag uit Cuzco, Peru van j bogaers - WaarBenJij.nu De koffer is gepakt - Reisverslag uit Cuzco, Peru van j bogaers - WaarBenJij.nu

De koffer is gepakt

Blijf op de hoogte en volg j

19 November 2014 | Peru, Cuzco

Het blijft lastig voor mij om precies mee te nemen wat in de koffer past en dan ook nog binnen het gestelde gewicht! Maar het zit er in, en als de weegschaal niet defect is klopt het ook nog ;-)
Ik merkte dat de link naar het filmpje niet werkte: http://vimeo.com/99767127
hopelijk werkt hij hier wel. Het is een beetje een impressie van het gebied.

Theo, bij wie we op bezoek gaan, is ook een soundhealer. Hij geeft aan dat elke persoon zijn unieke golflengte heeft. Ieder is dan ook zijn authentieke zelf. Ieder heeft zijn persoonlijke pad te lopen, daar kun je alleen maar sterker van worden (volgens hem). Kijk maar eens op zijn site.

Zelf ga ik natuurlijk als eerste voor mama Qocha (de water spirit). Ik wil daar zeker ook een waterceremonie doen, en heb daar ook speciaal wat water voor meegenomen. Het zou kunnen zijn dat er zelfs Thermale baden zijn! Dat wordt spetteren.

Air, Water, Earth and Fire. Het lichaam is met alles in interactie. Ik ben dan ook benieuwd wat dit bij mij gaat losmaken.

Zodra ik bij Tupac Sonqo (theo) ben zal ik een inetrnetcafe opzoeken.
Volgens mij is dat in Ollantaytambo.
Tot dan is het nog een stukje vliegen!


  • 19 November 2014 - 02:59

    J Bogaers:

    Leuk om jullie reacties te lezen!

  • 19 November 2014 - 06:49

    Jorike:

    Wow Jos, je gaat weer een bijzondere reis maken! Ik hoop van harte dat het je brengt wat je hoopt en verwacht .... In ieder geval bijzondere ontmoetingen in een heel andere omgeving. Het ga je goed daar! Je hebt het over we: ga je met meer mensen? Knuffel, Jorike

  • 19 November 2014 - 07:13

    Tanja:

    He lieve Jos,
    Wat heerlijk dat je weer op reis gaat.
    Ik wens je een goede reis en zeer veel vreugde op je pad!
    Liefs Tanja

  • 19 November 2014 - 08:17

    Joke:

    Lieve Jos,
    Geniet bovenal van dit avontuur.
    Het zou fijn zijn thermaal water, niet is genezender dan dat voor lichaam en ziel.
    Liefs, Joke

  • 19 November 2014 - 08:33

    Willy:

    Hey Joshi,

    Goede reis toegewenst (en redelijke beenruimte, haha!)

    Dikke kus!
    Wil en co.

  • 19 November 2014 - 09:46

    Desie:

    De stroom van het leven brengt jou naar Peru, lieve Jos.
    Behouden reis.
    Wij hier in Oeken volgen jouw avonturen graag,
    een warme omhelzing,
    Desie en Kees


  • 19 November 2014 - 16:04

    Julia Langemeijer:

    Lieve Josje! Ja, je hebt de stoute schoenen weer aangetrokken! Geweldig! Ik wens je alle goeds toe en veel harmonie en innerlijke vrede!!! Liefs, Julia

  • 19 November 2014 - 20:44

    Ton En Mariee-José:

    Hallo Jos. Geweldig jouw spirit om weer een wereldreis te maken. De vorige beelden staan nog op mijn netvlies. Marie-José en ik wensen jou een goede reis en een buitengewone ervaring. Bij terugkomst maar weer gauw langskomen met alle beelden van de reis.

  • 20 November 2014 - 00:30

    Monique:

    Jos,

    Goede reis en geniet ervan!

    Groetjes van ons allemaal

  • 21 November 2014 - 15:18

    Ineke:

    Dag Jos,
    Ik wens je een heel fijne reis en ben heel benieuwd naar je belevenissen.
    Buon volo & buon viaggio !
    Ineke

  • 25 November 2014 - 21:14

    Juud:

    Hey Jos, ik wens je een fijne vakantie toe! Geniet ervan, en tot gauw ziens :-)

  • 15 December 2014 - 13:03

    Marielle Rossel:

    Inmiddels zul je wel weer bijna terug zijn... ik heb wat verslagen gemist. Mooie docu, die ga ik eens op mijn gemak bekijken. Heerlijk, ook weer een beetje terug.
    Ik hoor straks graag al je verhalen!!
    Liefs, Mariëlle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

j

Dit keer ga ik mijzelf afstemmen op de natuur. De APU (bergen) hebben geroepen. Om de goede frequentie te zoeken ga ik op bezoek bij een sound-healer, die daarnaast nog veel meer kan. Hij woont op een oude inka-site met terassen waar planten worden gekweekt. Verder laat ik het gebeuren ;-). Het lijkt me fijn om werkelijk bij de mensen thuis op gezoek te gaan. Om hiervoor de ruimte te hebben, is er alle ruimte in het programma gemaakt.

Actief sinds 19 Feb. 2012
Verslag gelezen: 384
Totaal aantal bezoekers 16095

Voorgaande reizen:

15 Februari 2016 - 17 Maart 2016

ma-na-pa en pa-na-ma

19 November 2014 - 14 December 2014

Op bezoek in een magisch land.

12 April 2012 - 09 Juli 2012

Een verre reis

Landen bezocht: