Op bezoek in een magisch land. - Reisverslagen van j bogaers - WaarBenJij.nu Op bezoek in een magisch land. - Reisverslagen van j bogaers - WaarBenJij.nu

Op bezoek in een magisch land.

Ik ga op bezoek bij de lokale bevolking van Peru. Op zoek naar de sleutel (Taypikala) om de poort van het heilige land te openen. We bezoeken bijzondere pre-inca en inca-sites. Door het letterlijk en figuurlijk proeven van de ongerepte natuur, middels korte wandelingen, meditatie en ceremonies. Je zelf laten onderdompelen in alles wat goed is in dit land. Moeder aarde, de zon (mannelijke energie) en de maan (vrouwelijke energie) zullen mij dagelijke vergezellen. Ik start in Cusco en ik verblijf in de buurt van het heilige titicacameer. Ik heb mijn onderkomen bij een healer die veel met geluid werkt. Door in dit mooie land te werken met deze hoge trilling, kan mijn introspectie en visualisatie worden verhoogd. Een andere kijk op de wereld. Werkelijk zijn wie je bent.

16 December 2014

19 November 2014

De koffer is gepakt
j

Dit keer ga ik mijzelf afstemmen op de natuur. De APU (bergen) hebben geroepen. Om de goede frequentie te zoeken ga ik op bezoek bij een sound-healer, die daarnaast nog veel meer kan. Hij woont op een oude inka-site met terassen waar planten worden gekweekt. Verder laat ik het gebeuren ;-). Het lijkt me fijn om werkelijk bij de mensen thuis op gezoek te gaan. Om hiervoor de ruimte te hebben, is er alle ruimte in het programma gemaakt.